Koza zustala celá

19:09


Ahoj,

vítám tě na mém blogu, budu se sem (snažit) psát jak různé recenze na restaurace, tak čajovny, místa nebo třeba jídelny, které navštívím, třeba si tu i ty najdeš to svoje a díky mě navštívíš nějaké nové místo,... dost kecání a jdeme na první a to mou nejoblíbenější restauraci v Prostějově. 

Moc nevím, co sem psát, protože tato restaurace se nedá jen tak popsat, možná jen slovem - dokonalost.
Byla jsem moc ráda, když jsem zjistila, že v Prostějově, který je 100 let pozadu, se otevírá restaurace taky pro nás býložravce, protože v okolí se na jídelním lístku pod slovem 'bezmasá jídla' nacházel smažák a v tom lepším případě salát, ale když jsem si poprvé šla do "Kozy" na oběd, tak jsem jen zírala, i když se exteriérem nemusí pozdávat, interiér je naprosto doveden ke kráse, na první pohled by se tato restaurace zdála jako lepší jídelna, ale věřte, že "Koza" rozhodně klasické vlastnosti jídelny nemá. Na zdech se vždy měnící kresby, zdi vytvořené z živých rostlin nebo troje hodiny na zdi. To všechno zde můžete najít. Nezapomnělo se tady ani na děti a těm tu nechybí hrací koutek a židlička ke stolu.

zdroj: facebook.com

Nesmím opomenout záchody, na které jdu, i když se mi nechce, jen abych se pokochala, rozdělení záchodů je vtipně uděláno, Jack Daniels mýdla a zrcadla Johna Lennona, tady kreativita rozhodně nechyběla. 


Co se týče jídla, najdeš zde pult ve formě "samoobsluhy", jediné mínus je možná to, že když je nával lidí, vráží do sebe s tácy jídla nebo s batohy, ale tohle mínus je zanedbatelná část oproti všem pro, co tato restaurace nabízí.
                                                                                zdroj: facebook.com

Veř nebo ne, ale nebyl by den, kdy jsem se šla najíst a nevybrala jsem si nebo mi nechutnalo, i když na výběr je někdy méně veganských jídel, tak vždy si najdu to své a vůbec to nevadí, protože každé jídlo mi doposud chutnalo a nevím, jak je možné to uvařit tak dobře, protože i masožravci okolo mě si jídlo moc chválili. Dá se tu najíst jak za 70 korun a vychutnat si kvalitní gastronomický zážitek, tak za 150 korun, ale u mně to vždy spíše udělá ten muffin za 25 korun. Pokud tuto restauraci navštívíš, doporučuji si vzít od každého jídla trochu a udělat si ochutnávku všeho, co ti je neznámé. Mimo polévku, hlavní jídla, přílohy, tu najdeš zmiňované zákusky, jako muffiny, kokosky, sušenky, ale taky i dlouhou škálu salátů nebo čerstvých freshů a mimochodem, ke každému jídlu dostaneš vodu s citronem zadarmo. 

Sehnat někoho, kdo dobře vaří, to je jedna věc, ale oni i ti kuchaři jsou super sympaťáci a to nemluvím o obsluze, celý personál si zaslouží rozhodně moji pochvalu, protože vždy se s úsměvem ráda vracím. Když jdu sama, sednu si na "bar", jím a koukám z okna na lidi, odpočinek si každý zaslouží a proč si u toho nevychutnat skvělé jídlo? Obsluha mě vždy s úsměvem ráda přivítá a já poté mám skvělou náladu z "Kozy" na další hodiny.
PS: Doufám, že se o "Koze" bude dozvídat více a více lidí, protože si to rozhodně zaslouží.
PPS: A pokud bude v nebi cukroví, budou tam jejich kokosky.

http://kozazustalacela.cz

You Might Also Like

0 komentářů

Subscribe